
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
🔵 🔴 🟡 Περιγραφή μαθήματος
Αντικείμενο του μαθήματος είναι οι εφαρμογές των τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας (ΕΠ). Περιγράφονται οι διάφορες τεχνολογικές προσεγγίσεις της ΕΠ, τα εικονικά περιβάλλοντα και οι εικονικοί κόσμοι και τα χαρακτηριστικά τους. Προτείνονται τρόποι αξιοποίησης και σχεδίασης ερευνών με τις τεχνολογίες της ΕΠ. Αναλύεται τόσο η τεχνολογία στην οποία στηρίζονται τέτοια συστήματα όσο και οι μέθοδοι διάδρασης του ανθρώπου-χρήστη σε συστήματα ΕΠ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις εφαρμογές ΕΠ στο πεδίο των σύγχρονων ψηφιακών τεχνών και στον τομέα της ανάπτυξης εφαρμογών λογισμικού (με έμφαση σε βιντεοπαιχνίδια) σε σταθερά και φορητά υπολογιστικά περιβάλλοντα.
Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής - η φοιτήτρια θα μπορεί να:
🔵 🔴 🟡 Θεωρία (2 ώρες)
🔵 🔴 🟡 Εργαστήριο (1 ώρα)
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
🔵 🔴 🟡 Μέθοδος αξιολόγησης:
🔵 🔴 🟡 Συγγράμματα Μαθήματος [ΕΥΔΟΞΟΣ]
Έξτρα Βιβλιογραφία